The Future of Entertainment

20 september 2005, 03:33

De Hollywood Reporter heeft een interessante special over The Future of Entertainment. Oftewel, hoe zien de komende 75 jaar er uit voor Hollywood?

Steven Spielberg:

Fifty years from now, we’re going to be inside the movies; we’re not going to be looking at them from the outside. A good movie will bring you inside of itself just by the sheer brilliance of the director/writer/production staff. But in the future, you will physically be inside the experience, which will surround you top, bottom, on all sides.

Wellicht het meest interessante voor ons marketeers is het deel over The Future of Marketing. Voor wie nog niet bekend is met begrippen als brain-scanning imagery, neuromarketing, gene markers, socio-commercial en phlogs (cellular blog communities), zeker aardig om eens te lezen!

Via: Jaffe Juice

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!