The Business of Blogging

12 mei 2005, 20:14

The Business of Blogging

eMarketer heeft deze week het rapport The Business of Blogging uitgebracht. Het rapport gaat in op het gebruik van weblogs als corporate marketing of communicatie-instrument, het inzetten van weblogs als advertentiemedium en het gebruik van weblogs als publicatieplatform voor mediabedrijven.

De cijfers uit het rapport zijn vooral gericht op de Amerikaanse markt en gebaseerd op eerdere onderzoeken van o.a. Blogads, eMarketer, Forrester Research, Harris Interactive, Pew Internet & American Life Project, Technorati en anderen. Het rapport dat bestaat uit 15 pagina’s en 27 grafieken en tabellen, kost maar liefst 695 dollar.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Bertrand

    een kopie van het onderzoek kan naar het emailadres:)


    12 mei 2005 om 20:25

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!