Te laat aangeleverd = geen campagne

Te laat aangeleverd = geen campagne
, Carl Mangold

Britse online uitgevers hebben ‘t helemaal gehad met bureaus die hun banners en kopij stelselmatig te laat aanleveren: ze straffen deze voortaan af met een ‘Niet op tijd geleverd? Dan plaatsen we je hele campagne niet.’-beleid.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.