Succesvol online adverteren: context is het sleutelwoord!

Succesvol online adverteren: context is het sleutelwoord!

Op basis van verschillende onderzoeken schat ik dat de bruto-media bestedingen in Nederland in 2004 uitkomen op ca. 5 miljard euro. De uitgaven aan online advertising zullen uitkomen op ca. 100 miljoen euro (2,0%) en de uitgaven aan zoekmachine marketing op ca. 25 miljoen (0,5%). Daarmee wordt online adverteren een volwassen medium voor cross-media campagnes.

In tegenstelling tot de snelle omzetgroei van online adverteren, is de kennis van het medium helaas achtergebleven. Ben Mein beschrijft in een kort maar interessant artikel waarom context een belangrijke (wellicht de meest belangrijke) factor is voor succesvol online adverteren.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.