Stimorol en Qi lanceren virale Kiss off campagne

2 maart 2006, 17:15

Stimorol Kiss off

Stimorol heeft samen met Qi een nieuwe viral campagne gelanceerd voor jongeren boven de 16: Kiss Off. Je kunt je vrienden en vriendinnen per e-mail uitdagen voor een waar kusgevecht. De uitdager kiest op één van de vier karakters en stelt de zoentechniek in. De tegenstander doet hetzelfde en de strijd kan beginnen.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

5 Reacties

    media

    Het zal wel aan mij liggen maar ik vind er veel te veel stappen in zitten en het uiteindelijke resultaat (het filmpje met de kiss-off) stelt weinig voor. Om welke reden had je deze geplaatst Erik? Heb ik wellicht iets gemist?


    2 maart 2006 om 17:34
    evroekel

    Nee je hebt niets gemist. Kreeg het doorgestuurd van een 15-jarige die inmiddels al wat vrienden had uitgedaagd, maar er nog niet achter was welke instellingen nu succesvol waren. Ik denk alleen dat jij en ik niet tot de doelgroep behoren 😉


    2 maart 2006 om 17:39
    Alexis Verschueren

    Ik vind het ook een beetje tegenvallen zeker als je deze site vergelijkt met die van SPORTLIFE gemaakt door Lost Boys, deze werd gisteren gepresenteerd door LB op het event Experience Marketing van het IAA (International Advertising Association)


    3 maart 2006 om 15:44
    Alewijn

    Tsja: het is beetje hoe de merken in verhouding tegenover elkaar staan… Als je het complete verhaal van Sportlife en Stimorol naast elkaar legt valt de laatste ook (een beetje?) tegen!


    4 maart 2006 om 11:58
    Anke

    Hoezo vind je de laatste ook tegenvallen?


    7 maart 2006 om 08:53

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!