Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind er veel te veel stappen in zitten en het uiteindelijke resultaat (het filmpje met de kiss-off) stelt weinig voor. Om welke reden had je deze geplaatst Erik? Heb ik wellicht iets gemist?
Nee je hebt niets gemist. Kreeg het doorgestuurd van een 15-jarige die inmiddels al wat vrienden had uitgedaagd, maar er nog niet achter was welke instellingen nu succesvol waren. Ik denk alleen dat jij en ik niet tot de doelgroep behoren 😉
Ik vind het ook een beetje tegenvallen zeker als je deze site vergelijkt met die van SPORTLIFE gemaakt door Lost Boys, deze werd gisteren gepresenteerd door LB op het event Experience Marketing van het IAA (International Advertising Association)
Tsja: het is beetje hoe de merken in verhouding tegenover elkaar staan… Als je het complete verhaal van Sportlife en Stimorol naast elkaar legt valt de laatste ook (een beetje?) tegen!
Hoezo vind je de laatste ook tegenvallen?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!