Sterke toename online advertising in VS

Sterke toename online advertising in VS

TNS Media Intelligence/CMR voorspelt dat de mediabestedingen in de VS dit jaar met 9,3 procent toenemen tot ruim 140 miljard dollar. De grootste toename wordt verwacht voor online advertising (+15,8%) gevolgd door tv (+14,3%) en radio (+11,5%). Belangrijkste drivers voor deze toename zijn de presidentsverkiezingen en de Olympische spelen.


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.