Speurders.nl winnaar Search Engine Award 2005

3 februari 2005, 06:16

Gisteren werd in Mediaplaza tijdens het congres Speld in Hooiberg, de Search Engine Award 2005 overhandigd aan Speurders.nl (bureau: Traffic4U). Het is voor het eerst dat deze Award in Nederland is uitgereikt aan een bedrijf zich op de meest effectieve manier gebruik maakt van zoekmachine marketing.

Update:

Zie ook kort verslag op jeroen.com.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Anders

    Hoe Speurders scoort in de zoekmachinemarketing, kan ik als niet-ingewijde weinig over zeggen. Daar zul je toch echt de cijfers voor moeten kunnen vergelijken.

    Wat betreft hun IM-campagne neem ik mijn pet diep voor ze af. Er zit natuurlijk wel een gigantische bak geld achter, maar dan nog hebben ze het uitstekend gedaan. Je kon er domweg niet omheen en ik betrapte me er zelf op dat ik af en toe wel eens een banner aanklikte terwijl ik dat normaal gesproken praktisch nooit doe (tenzij uit beroepsmatige interesse).

    Vooral de samenwerking met GeenStijl is top. Een voorbeeld van hoe je op kinderlijk eenvoudige wijze een prima resultaat kunt behalen, als je je publiek en het medium maar aanvoelt.


    3 februari 2005 om 14:51

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!