Social Media Congres 2013: maak de stap naar social business

26 augustus 2013, 12:29

Social media hebben het stadium van (vroege) volwassenheid bereikt. Bedrijven weten welke kanalen ze kunnen inzetten en hoe. En ze doen dat dan ook, in groten getale. Het begon met webcare en groeide door naar socialmediamarketing. En nu? Nu zien we langzamerhand bedrijven opkomen die 'social' betrekken in de essentie van hun bedrijf. In hun DNA. In hun cultuur. En die het daarmee niet meer centraal aansturen, maar vanuit alle lagen en uithoeken van de organisatie. Dat leidt tot nieuwe samenwerkingsvormen tussen consumenten en bedrijven en tussen bedrijven onderling. Tussen nieuwe vormen van dialoog en innovatie.

Het Social Media Congres 2013 gaat in op deze 'next step' voor social media, vaak samengevat onder de noemer 'social business'. Tijdens dit tweedaagse event delen sprekers uit binnen- en buitenland, uit de wetenschap en de bedrijfspraktijk hun kennis en ervaring met de vele diverse mogelijkheden waarop 'social' meerwaarde kan leveren voor jouw organisatie. Dus kom ook!

Meer informatie en de mogelijkheid tot aanmelding vind je op de website van het Social Media Congres!

Programma

Het tweedaagse event vindt plaats op 18 en 19 september a.s. en bestaat uit een dag 'in-depth' workshops (18e) en een congresdag (19e). Het programma is als volgt:

18 september – workshops

De eerste dag bestaat uit 2 x 2 parallelle workshops van een dagdeel elk:

  • Peter Minkjan (Likenomics): Een complete Facebook-strategie in 1 dag
  • Marco Derksen (Upstream) en Martin Kloos (Social Embassy): Van social media naar social business
  • Luis Suarez (IBM): Becoming a Socially Integrated Enterprise (Engels)
  • Ludo Raedts (The Webcare Company): Embedding en Analytics

19 september – congres

De tweede dag betreft een congresdag met o.a. presentaties van de volgende sprekers:

  • Luis Suarez, IBM (Engels)
  • Frank Jan Risseeuw, manager social media hub ING Nederland
  • Peeter Verlegh, SWOCC & Daan Muntinga, Universiteit van Amsterdam
  • Marcel Molenaar, head of marketing solutions voor Linkedin Benelux
  • Alexander de Ruiter, mede-oprichter van OBI4Wan
  • Peter Minkjan, oprichter van Likeconomics
  • Martin Kloos, senior strateeg bij Social Embassy
  • Bas Luppes & Marcel Vergonet, Cendris
  • Robert Doggers, content director van Yune Social
  • Ludo Raedts, managing director van The Webcare Company

Locatie

Het congres vindt plaats in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam.

Kosten en registratie

  • Workshops – 18 september: € 295,-
  • Congres – 19 september: € 395,- (kortingstarief: € 295,-)
  • Congres & workshops – 18 + 19 september: € 690,- (kortingstarief: € 590,-)

Het kortingstarief is van toepassing op Twinkle Plus-abonnees, Telecommerce Plus-abonnees, Marketing Tribune-abonnees (betaald) en leden Thuiswinkel.org.

Meer informatie en de mogelijkheid tot aanmelding vind je op de website van het Social Media Congres!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

2 Reacties

    Eva

    Zie ik iets over het hoofd, of staat nergens een link om je in te schrijven, of naar een website voor meer info?


    26 augustus 2013 om 21:48
    bramkoster

    @Eva: hmm, heel suf. Alsnog toegevoegd, dank!


    26 augustus 2013 om 21:52

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!