SBS zoekt creactieve vervanging belspelletjes
Commercieel directeur Vertregt van SBS is op zoek naar een nieuwe creatieve invulling van de dagtelevisie en heeft daartoe reclamebureaus en adverteerders gevraagd om mee te denken.
E?n van de ideeen die Vertregt heeft is “een soort Marktplaats” zo staat te lezen op PMM. Hiermee wordt de televisie een laagdrempelig verkoopkanaal en is er echt sprake van Consumer Generated Media, een spannende ontwikkeling waarvan ik me afvraag of SBS deze commercieel net zo goed kan uitbuiten als de welbekende belspelletjes.
SBS beloont het beste idee met een prijs (wat kan ik niet vinden), je kan je idee natuurlijk hier in de comments kwijt.
Had TellSell niet al zo’n initiatief gestart voor in de late uurtjes?
Ik zie wel wat in een concept speciaal voor singles op de dagtelevisie. Flirttips, verschillende soorten dating, facts over liefde.
Denk, denk…
* Info:Uitleg over allerlei apparatuur bijvoorbeeld.
Valt goed te koppelen aan produktverkoop.
* Seniorentv
* Slagzinnen bedenken
* Vacature TV. Live solliciteren
* Politiek: uitleg nieuwe wetten, regels etc.
*’ Discussies’ zoals de helpdesk van de EO
* Multiculti TV; informatie, recepten etc
* Veiling online
etc.
Een soort Marktplaats? Nou ja, grote kans dat het een link wordt met speurders.nl dan… die link is al gelegd.
Soort van een beurs dan via de telefoon. van spullen die goed zijn maar die mensen weg doen.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!