SAP en PIM komen met nieuwe marketingprijs

SAP en PIM komen met nieuwe marketingprijs

SAP, wereldwijd actief in business softwareoplossingen, en het Platform Innovatie in Marketing (PIM) introduceren de SAP-PIM Marketing Wetenschapsprijs. De prijs wordt op 10 mei toegekend aan het meest vernieuwende en voor de praktijk relevante Nederlandse marketingproefschrift. De top-drie van de deelnemers mag presentaties geven aan het bedrijfsleven. Bart Hogendoorn, managing director SAP Nederland: “Jaarlijks promoveren vele wetenschappers aan Nederlandse universiteiten op marketinggebied. Doordat de link met het bedrijfsleven veelal onvoldoende is, bereikt een groot aantal interessante studies het bedrijfsleven niet” (via: ReclameWeek).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.