Samenwerking Interview-NSS en Claritas

Samenwerking Interview-NSS en Claritas

Onderzoeksbureau Interview-NSS en Claritas Nederland gaan consumenteninformatie uitwisselen.

Het Amsterdamse Interview-NSS kan voortaan gebruik maken van de door Claritas Nederland verzamelde consumentengegevens, zoals de CCI Lifestyle Database. Het moederbedrijf van Interview-NSS, de SNT Group, mag de gegevens ook gebruiken voor crm-doeleinden. Claritas Nederland, onderdeel van VNU, mag haar databases verrijken met informatie uit de multiclient onderzoeken van Interview-NSS.

Beide bedrijven hopen door de samenwerking gerichter en specifieker de consument te kunnen benaderen. Daarnaast kunnen de twee hun onderzoeken beter op elkaar afstemmen, zodat consumenten niet al te vaak worden benaderd met dezelfde vragen.

Bron:
http://www.adfoweb.nl/


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.