Samenwerking Interview-NSS en Claritas

11 februari 2003, 20:32

Onderzoeksbureau Interview-NSS en Claritas Nederland gaan consumenteninformatie uitwisselen.

Het Amsterdamse Interview-NSS kan voortaan gebruik maken van de door Claritas Nederland verzamelde consumentengegevens, zoals de CCI Lifestyle Database. Het moederbedrijf van Interview-NSS, de SNT Group, mag de gegevens ook gebruiken voor crm-doeleinden. Claritas Nederland, onderdeel van VNU, mag haar databases verrijken met informatie uit de multiclient onderzoeken van Interview-NSS.

Beide bedrijven hopen door de samenwerking gerichter en specifieker de consument te kunnen benaderen. Daarnaast kunnen de twee hun onderzoeken beter op elkaar afstemmen, zodat consumenten niet al te vaak worden benaderd met dezelfde vragen.

Bron:

http://www.adfoweb.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!