Saatchi CEO introduceert SiSoMo op Ad Tech

Saatchi CEO introduceert SiSoMo op Ad Tech
,

Tot zover de beste spreker op Ad tech die ik heb gehad: Kevin Roberts van Saatchi. Interessant om te zien hoe een traditioneel bureau de nieuwe media ziet. Zij gaan uit van de sterke punten van TV (SIght, SOund & MOtion) en geven aan dat dit nu ook geldt voor alle ander schermen: Mobiel, PC, Instore etc. Een leuke twist ;-))

Goed verhaal over het verschil tussen emotie en argumenten. Argumenten leiden tot een conclusie, Emotie tot actie -> Actie is wat we vragen van een consument, traditionele netwerken zijn het sterkste in emoties dus hebben zij de juiste middelen voor nieuwe media. Hoewel er veel over af te dingen valt, zat het verhaal goed in elkaar met veel mooie voorbeelden uit de (Saatchi?) wereld. Meer info in zijn boek en op SiSoMo.com.

Opmerkelijkste gadget op de beurs tot nu toe: een geld clip met een paar dollar? van commissionsoup.com.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Dan gaat toch de 80/20 regel weer op
    als consumenten besluiten tot aankoop is dat voor 80 % emotie en 20 % argumentatie
    als zij besluiten om het zelfde product niet te kopen is dat voor 80 % argumentatie en 20 % emotie

    Het is dus zaak van de "verkoper" ook nieuwe media er zoveel mogelijk emotie in te leggen

    geplaatst op
  • Potverdikkie Jorn, terwijl wij met 2 man Traffic4U, 2 man Webads, 5 man overig en 20(!) man/vrouw eMessenger feest lopen te vieren bij Bluelithium zit jij gewoon nog te bloggen: R E S P E C T . Wij zien je zometeen bij het ontbijt. Foto's komen later. Het was gezellig ;-)

    geplaatst op
  • Prioriteiten he. Maar met een congreskaart krijg je ook zoveel inspiratie van de sprekers :-)

    geplaatst op
  • Was inderdaad de leukste sessie van de dag. En het was gisteravond zeker gezellig!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.