Road to MIE duurt nog maar 1,5 week, schrijf je nu in voor de laatste sessies #adv

MIE
27 mei 2021, 08:57

Laat je t/m 8 juni nog inspireren door: BvA, Het Opiniehuis, incling, Cloetta, Coop, Motivaction, Markteffect, Simon Lévelt, Vebego, Phebi, DePerfecteGrafiek, DUFAS, Insites Consulting, Beyond Reason, Online Dialogue, Essensor, Bol.com, Nespresso, VIA NL, SAN, NRC Media & Cambri. Ook deze Insights & Data Analytics-sessies wil je niet missen! Toch gemist? Kijk ze nog een week lang terug via mie.nl.

Schrijf je nu in voor deze laatste Road to MIE-sessies op mie.nl!

Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE) geeft in 2 dagen en meer dan 90 sessies antwoord op de vraag hoe je slimmer en effectiever omgaat met data. Van verrassende theorie tot dynamische praktijk, van goede vragen naar de beste oplossingen. Het MIE richt zich op 2500 - 2700 marketeers, insights professionals, digital & webanalisten en datamanagement professionals. www.mie.nl

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!