Resultaten SpinAwardsMonitor 2004

Resultaten SpinAwardsMonitor 2004

Binnen Nederlandse organisaties is - weinig verrassend - de eigen website het meest gebruikte online kanaal. Maar inmiddels maakt ook al de helft gebruik van een eigen e-mailnieuwsbrief, banners op websites en een intranet. Dit blijkt uit de Samenvatting SpinAwardsMonitor 2004 die vanavond door Stephan Fellinger op DutchCowboys.nl is gepubliceerd.

image

In 2005 zal naar verwachting aan alle nieuwe communicatiekanalen meer geld worden uitgegeven. De grootste stijging wordt verwacht op het vlak van zoekmachine optimalisatie en zoekmachine marketing. Maar ook voor de eigen website, de e-mailnieuwsbrief, eigen microsites, extranet en buttons op websites denkt ongeveer de helft van de ondervraagde marketeers in 2005 meer geld te gaan uitgeven.

Een samenvatting met de belangrijkste conclusies is te lezen bij DutchCowboys.nl waar ook een rapportage met een 7-tal grafieken is te downloaden (pdf).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.