Reclamevakbladen of Weblogtoppers?

Reclamevakbladen of Weblogtoppers?

Igor Beuker (IAB) zet op DutchCowboys de reclamevakbladen en marketing weblogs even naast elkaar en komt tot de verassende uitspraak dat reclamevakbladen achter de feiten aanlopen terwijl de marketing van vandaag kan worden gelezen op weblogs. Ben uiteraard erg blij met zijn complimenten dus op deze plaats een pluim terug voor het signaleren van deze trend, maar vooral het durven ventileren van deze mening!

Verder wil ik op deze plaats ook alle andere marktingbloggers een pluim geven voor hun werk. Wellicht niet altijd dagelijks, maar zeker zo waardevol.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • ...we zijn goed bezig...ben nu al benieuwd hoe het speelveld er over een jaar uitziet :-))

    geplaatst op
  • Adverto goes IPO within two years from now :-)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.