Reclamebureau Pfizer krijgt het niet voor elkaar met Viagra

Reclamebureau Pfizer krijgt het niet voor elkaar met Viagra

Reclamebureau Pfizer krijgt het niet voor elkaar met ViagraPfizer is niet tevreden over de huidige reclamecampagnes voor Viagra en heeft het verantwoordelijke reclamebureau gevraagd naar nieuwe ideeen. Het lukt het reclamebureau maar niet om een succesvolle campagne te bedenken terwijl het produkt zich toch uitermate leent voor creatieve ideeen zou ik zeggen. Wellicht dat ze eens wat vaker de humoristische weblogs moet afstruinen!?


Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Na een competitie tussen drie bureaus heeft farmaconcern Pfizer de communicatie voor Viagra bij de Ara Groep neergelegd. Ara richt zich zowel op de medische professionals als op de eindgebruikers van het product tegen erectiestoornissen. Naast Ara Advertising zullen in elk geval ook Ara Direct Communication en Ara Interactive worden ingezet.

    geplaatst op
  • Ja, met de komst van nieuwe anti erectiele disfunctie geneesmiddelen die een effectievere werking hebben en veel selectiever aan de drugtargets binden, zou Pfizer zich inderdaad zorgen moeten maken over de manier waarop het wordt gebubliceerd.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.