Reclamebureau Ogilvy organiseert Blogstorm

12 juli 2005, 02:19

Het reclamebureau Ogilvy organiseert vandaag in Brussel een eerste Blogstorm over de relatie tussen weblogs en marketing. Ogilvy wil als reclamebureau de unieke cultuur en kracht van weblogs beter leter kennen en begrijpen en heeft daarvoor een aantal actieve leden van de bloggende Nederlandstalige community samengebracht om gedachten uit te wisselen en ervaringen te delen rond dit topic.

Ik zit vandaag al vroeg in de trein (zonder internetverbinding), maar ik zal vanavond kort verslag doen van deze eerste Blogstorm.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    Hans Mestrum

    Hoi Marco,

    gelukkig was ik wat eerder thuis. Overigens verwijs is naar Henk, maar ik heet toch echt Hans 😉


    13 juli 2005 om 03:42
    media

    Huh? Kleine blackout Hans, excuses. Heb het inmiddels aangepast!


    13 juli 2005 om 03:58
    Stephan Fellinger

    was leuk om er bij te zijn!


    13 juli 2005 om 13:08
    stephanie van den akker

    hallo,

    ik ben stephanie van den akker.

    en ik ben 15 jaar.

    ik moet voor mijn school een sector werkstuk maken

    over de economische kant van de reclame.

    en ik zou u willen vragen of u misschien een informatiepakket voor mij hebt.

    alvast bedankt…

    stephanie van den akker

    haven 140

    2182 JM Hillegom

    [email]justagirl_moi@hotmail.com[/email]


    24 augustus 2005 om 14:32

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!