Reclame Rakkers moet jeugd helpen bij kijken naar reclame

Reclame Rakkers moet jeugd helpen bij kijken naar reclame

Marketing Online: In navolging van Mediasmart in de UK, Duitsland en Belgie, start ook in Nederland een educatief programma ter verbetering van de mediavaardigheid en het reclamebewustzijn van kinderen tot en met 12 jaar.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.