Dat het downloaden van muziek, films en informatie 100% legaal is wisten we al. Maar met het oordeel dat ook het uploaden ervan een legale bezigheid is, schrijft een Franse rechtbank geschiedenis.
Rechtbank Frankrijk: ook uploaden is legaal

Geplaatst in
Mis helemaal niets met onze nieuwsbrief

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)
Er zijn 4 reacties op dit artikel
-
Remi van Beekum, Kiemfabriek
Ik dacht dat het downloaden juist legaal was maar dat uploaden illegaal is.
Nou ja, hoe dan ook met P2P doe je beide, dus zit je oficieel sowieso fout.geplaatst op 10-02-2006 om 09:26 -
Willem
Remi, je leest het verkeerd. Er staat ook dat downloaden legaal is, en vanaf nu uploaden dus ook (in Frankrijk althans)
geplaatst op 10-02-2006 om 10:04 -
Remi van Beekum, Kiemfabriek
Hmm. ik ben er niet helemaal bij... ;-)
geplaatst op 10-02-2006 om 11:21 -
Plaats zelf een reactie
Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.
Meer op Marketingfacts
rapporten
-
De tweestrijd voor een MKB’er tussen de eigen website en opkomende marktplaatsen
-
Crafting A Digital Strategy: A Process and Checklist for Digital Strategy Development - Altimeter
-
Digital Strategy: The Economics of Disruption - McKinsey
-
2016 State of Lead Generation Survey Summary Report - Ascend2
-
Transforming Digital Marketing: Executive’s guide to optimization-centric cultures - Adobe