RapidSugar gaat ?reply-mail? te lijf

9 oktober 2003, 16:40

Bedrijven die een e-mailing uitsturen krijgen regelmatig reply-mail retour met vragen over de leesbaarheid. RapidSugar?s toepassing E-mail Help wil daar wat aan doen.

E-mail Help is een online vraag-en-antwoordprogramma dat kan worden geraadpleegd vanuit het e-mailbericht. Heeft een ontvanger een vraag over de leesbaarheid van de ontvangen e-mail, dan is het niet meer nodig om een reply-mail te sturen of om op te bellen.

Problemen met de leesbaarheid van e-mail hebben dikwijls te maken met de specifieke computerinstellingen van de ontvanger. Het programmaatje moet de ontvanger zodoende helpen bij het verwerken van diens mail en ervoor zorgen dat onnodige irritatie voorkomen wordt. “Tegelijkertijd reduceert het kosten voor de verzender van de mail, omdat deze zich niet langer hoeft bezig te houden met vragen over de techniek en zich kan concentreren op de inhoudelijke reacties,” aldus RapidSugar.

Bron:

http://www.adfodirect.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!