Pringles in voetsporen van Yo Oma?

Pringles in voetsporen van Yo Oma?

Na het succes van de ‘Yo Oma’-commercial lijken meerdere ad-verteerders te vallen voor het concept van 6pack ads: laat de doelgroep zelf de commercial bedenken. Afgelopen week werd via de nieuwsbrief en website van 6pack opgeroepen om mee te werken aan de reclamecampagne voor de nieuwe ‘Vlammend Hete Oranjepeper’-smaak van Pringles. Ook nu zal het winnende idee worden beloond met 2.000 euro (via: webnoise).

Iemand al een briljant idee?


Geplaatst in

Delen



Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Ja...

    geplaatst op
  • Ik heb gisteren bij 212 Amsterdam vernomen dat ik niet meer bij de jongerendoelgroep hoor. Mag ik dan nog wel een idee insturen?

    geplaatst op
  • Ik ben ook te oud... beschermt me wel voor een heleboel interactief (ongewenst) mediageweld :)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.