Presentaties IAB-congres

Presentaties IAB-congres

Michael Moon signeert het boek 'Firebrands: Building Brand Loyalty in the Internet Age'Gisteren het goedbezochte IAB-congres “Adding the Interactive Ingredient 2004” in mediaplaza bijgewoond. Naast goede presentaties van Robert Schueler en Stephan Fellinger, was het toch vooral de presentatie van de Amerikaanse merkenspecialist Michael Moon, auteur van de bestseller “Firebrands, loyalty in the internet age”, dat niet alleen voor mij maar ook voor vele anderen een eye-opener was.

Je moet hem hebben gezien en gehoord want de sheets van Michael Moon geven nog niet de helft weer van zijn verhaal met boeiende anekdotes over merken als Apple, IBM, Marlboro, McDonalds, Nike en Philips.

De presentaties staan inmiddels online:

Meer lezen over Michael Moon ( Gistics):


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Ik heb het boek Firebrands destijds in 2000 op de Comdex gekocht. En eigenlijk maar voor de helft gelezen. Moet het weer eens oppakken lijkt me!

    geplaatst op
  • Gisteren werd terecht de vraag gesteld hoe actueel het boek nog is, het is immers inderdaad al uitgebracht in 2000. Zijn reactie was dat aan de theorie weinig is veranderd. De laatste jaren zijn het vooral de praktijkvoorbeelden geweest die zijn theorieen hebben bevestigd en aangescherpt.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.