Polo, small but tough!

18 januari 2005, 14:45

Polo, small but tough!

Het is al weer enkele maanden geleden dat Volkswagen de ene na de andere prijs binnen haalde voor haar VW Polo print-campagne Small but tough. Niet alleen de print-campagne was de moeite waard, ook de diverse tv-commercials die wereldwijd zijn uitgebracht waren zeker niet onaardig.

Vandaag werd ik via adland en jaggle gewezen op een viral commercial (mov) van de betreffende campagne (mirror). Heftig, en ik vraag me af of het een hoax betreft of dat VW de commercial zelf in omloop heeft gebracht. Iemand?

Update:

De commercial wordt als een dolle geadopteerd door de blogosfeer en is inmiddels te vinden op o.a. vkmag.com, retecool.com en pietje-bell.com. Wat zou het bereik van zo’n virale campagne nu zijn?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    schief

    Tja, terwijl hij wel erg leuk is. Ik kon er wel om lachen in ieder geval..


    18 januari 2005 om 16:55
    schief

    Net bij NOS journaal. Versatel: “De gebruikte duif was al dood”. Oh.., dan zal die meneer die gebeamed werd door buitenaardse wezens ook wel al dood geweest zijn, valt mee dus… 😉


    18 januari 2005 om 18:33

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!