Polo, small but tough!

Polo, small but tough!

Polo, small but tough!

Het is al weer enkele maanden geleden dat Volkswagen de ene na de andere prijs binnen haalde voor haar VW Polo print-campagne Small but tough. Niet alleen de print-campagne was de moeite waard, ook de diverse tv-commercials die wereldwijd zijn uitgebracht waren zeker niet onaardig.

Vandaag werd ik via adland en jaggle gewezen op een viral commercial (mov) van de betreffende campagne (mirror). Heftig, en ik vraag me af of het een hoax betreft of dat VW de commercial zelf in omloop heeft gebracht. Iemand?

Update:
De commercial wordt als een dolle geadopteerd door de blogosfeer en is inmiddels te vinden op o.a. vkmag.com, retecool.com en pietje-bell.com. Wat zou het bereik van zo’n virale campagne nu zijn?


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.