Philips: 10 procent marketingbudget voor online

Philips: 10 procent marketingbudget voor online
, Upstream
@marcoderksen

Philips streeft naar 'sense and simplicity'Emerce: Philips heeft vandaag met veel tamtam en voor het oog van de verzamelde wereldpers de bijna tien jaar oude slogan let’s make things better ingeruild voor het kernachtigere sense and simplicity. Philips wil technologie terug brengen tot de essentie. Om invulling te geven aan die boodschap gaat Philips in de laatste drie maanden van dit jaar zo’n 80 miljoen euro uitgeven aan marketing. Tien procent van het mediabudget is bestemd voor online.

Kijk, daar worden wij nu vrolijk van!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Uitstekende keus van Philips. Met name het begrip simplicity zal zeker bij een groot deel van de bevolking aanslaan. En niet alleen meer de 65+ die geen MP3 speler kunnen bedienen. Het leven wordt er tegenwoordig niet eenvoudiger op met de orgie aan nieuwe functionaliteiten op electronische apparaten en de enorme hoeveelheid aan keuzes die we moeten maken. Simplicity gaat het worden in de komende jaren. Go Philips go!

    geplaatst op
  • Ben ik de enige die direct moest denken aan de film
    Sense and Sensibility ? Vraag me af wanneer hier de eerste grappen over gaan komen.

    geplaatst op
  • Op 1 juni al geregisteerd door Philips. Vreemd dat dit nog niet uitgelekt was.

    http://www.whois.com/nonssl/WhoisLookup.aspx?dnl=senseandsimplicity.com

    geplaatst op
  • Doet me toch een beetje aan de Chinees hier op de hoek denken dat simplicity...

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.