Philips: 10 procent marketingbudget voor online

13 september 2004, 18:22

Philips streeft naar 'sense and simplicity'Emerce: Philips heeft vandaag met veel tamtam en voor het oog van de verzamelde wereldpers de bijna tien jaar oude slogan let’s make things better ingeruild voor het kernachtigere sense and simplicity. Philips wil technologie terug brengen tot de essentie. Om invulling te geven aan die boodschap gaat Philips in de laatste drie maanden van dit jaar zo’n 80 miljoen euro uitgeven aan marketing. Tien procent van het mediabudget is bestemd voor online.

Kijk, daar worden wij nu vrolijk van!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Consti

    Uitstekende keus van Philips. Met name het begrip simplicity zal zeker bij een groot deel van de bevolking aanslaan. En niet alleen meer de 65+ die geen MP3 speler kunnen bedienen. Het leven wordt er tegenwoordig niet eenvoudiger op met de orgie aan nieuwe functionaliteiten op electronische apparaten en de enorme hoeveelheid aan keuzes die we moeten maken. Simplicity gaat het worden in de komende jaren. Go Philips go!


    14 september 2004 om 07:03
    alexstil

    Ben ik de enige die direct moest denken aan de film

    Sense and Sensibility ? Vraag me af wanneer hier de eerste grappen over gaan komen.


    14 september 2004 om 07:07
    Paul

    Doet me toch een beetje aan de Chinees hier op de hoek denken dat simplicity…


    14 september 2004 om 19:02

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!