Payback time e-commerce in de foodbranche #adv

Payback time e-commerce in de foodbranche #adv
, BBP Media

Het gaat goed met de online omzetten in food, maar het break-even punt is nog niet in zicht – en dat terwijl de investeringen doorgaan. Wanneer wordt het payback time? Leer van de inzichten van onder andere PLUS, Picnic, bol.com, Stockon, wijnvoordeel.nl en e-commercespecialisten als OK, SphereMall en Rijksuniversiteit Groningen tijdens het Food & E-commerce event, volgende week in Utrecht.

Bestel nog snel je tickets

'Booming Business', constateerden we vorig jaar bij de eerste editie van Food & E-commerce. De online taart is sindsdien weer een stuk groter geworden, blijkt uit onderzoeken en supermarktrapporten. Nieuwkomers als Picnic en Stockon nemen een hap uit de taart, online productspecialisten dienen zich aan en merken azen op direct contact met de consument.

Groei is één, maar hoe kun je rendement maken met e-commerce in food? Hoe kunnen slimme logistiek, data en technologie als voice search, AI, machine learning en de blockchain daar aan bijdragen? Wat is, kortom, de Roadmap to Maturity? Onder die subtitel organiseren vaktitels Distrifood en Twinkle samen de tweede editie van Food & E-commerce. Retailers, A-merken en analisten delen hun ervaringen en inzichten op 5 juni 2018 in Utrecht. Van beloften naar baten.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.