Overeenkomst Forrester Research en IAB Nederland

Overeenkomst Forrester Research en IAB Nederland

Forrester Research en het Interactive Advertising Bureau (IAB) Nederland zijn een tweejarige overeenkomst aangegaan. Doelstelling van de samenwerking is om de Nederlandse online en interactieve industrie een nog betere service te bieden op het gebied van onderzoek en kennis.

IAB Nederland wil dat de online marketingbestedingen per eind 2005 naar 4 tot 5 procent gaan van het totale marketing- en reclamebudget van Nederlandse bedrijven. Nu ligt dat cijfer rond de 1 tot 2 procent.

Bron:
http://www.planet.nl/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.