Oranje doet het met ‘passie’

11 juni 2004, 08:16

Oranje doet het met 'passie'Gisteren gespot in de Adformatie, vanmorgen bij vandervlies.com. De zelfs voor Nederlandse begrippen aanstootgevende billboard-reclame van het mannenblad Passie.

In deze EK-inhaker zien we een voorlopig onbekende dame met een oranje-shirt over haar hoofd, ontbloot bovenlichaam en een paar blote neptieten. Oranje doet het met ‘passie’ is de payoff. Ben benieuwd of ‘onze jongens’ deze boodschap hebben begrepen!

De foto van deze billboard is genomen op de hoek van de Constantijn Huygensstraat en de 2de Helmerstraat in Amsterdam (copyright van der vlies?). De campagne is verzorgd door Hillenaar Outdoor Advertising.

Bron:

http://www.vandervlies.com/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    karin

    Bij ons op t werk hangt ie op de w.c, als grap, alleen willen we een mannelijke versie! (we zijn een vrouwenteam)


    15 juni 2004 om 15:14

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!