Opkomst van de creatieve consument

Opkomst van de creatieve consument

Al eerder verwezen we naar de whitepaper van Intelliseek over Consumer Generated Media (CGM) als meest betrouwbare vorm van adverteren. In de maanden daarna volgden tal van voorbeelden met als absolute hoogtepunt de Nike-commercial.

Influx heeft nu een overzicht van artikelen over dit onderwerp met in het tweede deel een verwijzing naar het geweldige overzichtsartikel op Trendwatching.com. Aanrader!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.