Opening 10 jaar Ad Tech

7 november 2005, 13:52

Opening 10 jaar Ad TechMet 8300 attendees die zich ingeschreven hebben is Ad-tech NYC ook dit jaar weer het grootste Ad-tech event ?ever?. Wat mij opvalt is dat er veel aziaten op deze ad-tech zijn afgekomen. Veel grotere zaal dan vorig jaar maar nog niet vol. NYC maandag ochtend is moeilijk door te komen dit jaar of de organisatie was wat optimistich ;-))

Net de eerste keynote gehad: The age of engagement door Sean Dee (HardRock) en Deborah Way Meyer (Toyota/Lexus).

Allebei een algemeen verhaal met X-times als thema. Toyota had een leuk voorbeeld van nieuwe technologie met een levensgrote hologram van hun auto op X-square. Ook kan je nu nog je eigen foto krijgen op X-square. 100.000 foto?s zijn opgestuurd.

Voor Marco: een blog aanpak voor een nieuw model heeft veel traffic naar de dealers opgeleverd nog voordat ze er mee op TV gingen. Voor Lexus het bewijs dat er meer is dan TV.

Hard Rock caf? heeft nu al hun Rock items die hun restaurants uniek maken in het Paramount theater opgesteld. Kan iedereen bezoeken om Hard Rock te ervaren. De opening was met de grootste ?Guitar smash? waar meer dan 100 guitars werden stuk stukgeslagen. Veel publiciteit.

Ook is het aantal standhouders met 200 groter dan ooit, dus veel gadgets, speeltjes en feesten ;-)) Vanavond een impressie van de verschillende sessies.

Voor foto?s ga je naar filmloop.com/adtech; krijg je alles te zien. Hier zal ik enkele highlights neerzetten:

Opening 10 jaar Ad Tech

Na een korte werkperiode in het digitale TV landschap in Engeland, aan de slag gegaan bij Lastminute.com en aan haar introductie in de Nederlandse markt meegewerkt. Na 4 jaar als mediaspecialist te hebben gefungeerd bij .bone advertising, ben ik samen met oud-collega Paul Eikelenboom begonnen aan een nieuw avontuur; fris idee. fris idee is een full-service interactief bureau (creatie & media) met een specialisme in video-producties. Mijn persoonlijke specialisatie is het online medialandschap. Met name een strategische benadering, maar ook overlappend met planning & buying. Daarnaast verantwoordelijk voor de nieuwste trends in interactieve marketing, zowel vanuit een technisch oogpunt als theoretisch kader. Ten slotte initiator van en betrokken bij de organisatie van 212Amsterdam.nl

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!