Oorzaak Janet Jackson’s tepeldrama mag niet worden uitgezonden

27 januari 2005, 05:20

Oorzaak Janet Jackson's tepeldrama mag niet worden uitgezonden

Budweiser kent de oorzaak van Janet Jackson’s Superbowl 2004 tepeldrama.

Het videootje waarin de oorzaak van deze wereldschokkende gebeurtenis wordt getoond mag echter niet tijdens de Superbowl 2005 worden uitgezonden. En zal het dus van het virale circuit moeten hebben…

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

3 Reacties

    media

    Leuk bedacht van Budweiser (over inhaken op sentiment gesproken). Beetje flauw dat het nu niet mag worden uitgezonden maar je hebt gelijk, dit gaat opnieuw een virale knaller worden!


    27 januari 2005 om 08:08
    traffic4u

    Het zou me niks verbazen als het effect van de campagne nu vele malen groter wordt dan als de commercial wel werd uitgezonden.

    En ook nog een stuk goedkoper, ook niet vervelend voor Budweiser 😉


    27 januari 2005 om 08:44
    diedo

    ik ben onderzoek aan het doen naar virale marketing en internetfilmreclames.

    Welke A merken hebben nog meer virals gebruikt(met en zonder succes)?


    27 januari 2005 om 11:29

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!