Oorzaak Janet Jackson’s tepeldrama mag niet worden uitgezonden

Oorzaak Janet Jackson’s tepeldrama mag niet worden uitgezonden
, Carl Mangold

Oorzaak Janet Jackson's tepeldrama mag niet worden uitgezonden

Budweiser kent de oorzaak van Janet Jackson’s Superbowl 2004 tepeldrama.

Het videootje waarin de oorzaak van deze wereldschokkende gebeurtenis wordt getoond mag echter niet tijdens de Superbowl 2005 worden uitgezonden. En zal het dus van het virale circuit moeten hebben…


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Leuk bedacht van Budweiser (over inhaken op sentiment gesproken). Beetje flauw dat het nu niet mag worden uitgezonden maar je hebt gelijk, dit gaat opnieuw een virale knaller worden!

    geplaatst op
  • Het zou me niks verbazen als het effect van de campagne nu vele malen groter wordt dan als de commercial wel werd uitgezonden.

    En ook nog een stuk goedkoper, ook niet vervelend voor Budweiser ;)

    geplaatst op
  • ik ben onderzoek aan het doen naar virale marketing en internetfilmreclames.
    Welke A merken hebben nog meer virals gebruikt(met en zonder succes)?

    geplaatst op
  • Diedo, als je het archief op dit weblogt naloopt zul je een groot aantal voorbeelden vinden:
    http://www.marketingfacts.nl/viralmarketing

    Voor meer vragen kun je contact met me opnemen via info-at-mediafact.nl.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.