Online retailers investeren fors in site-analyse

Online retailers investeren fors in site-analyse

Volgens een recent Jupiter-onderzoek investeert 28% van de online retailers dit jaar in site-analyse. Daarbij zal worden geinvesteerd in techniek en mensen die kennis hebben om de analyses te kunnen uitvoeren en de resultaten te interpreteren. Lijkt me inderdaad handig!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.