Online reclamebestedingen VS stijgen 15,7 procent

Online reclamebestedingen VS stijgen 15,7 procent

De reclamebestedingen in de VS stegen in 2003 met ruim 6 procent naar 128,3 miljard dollar. TNS Media Intelligence/CMR heeft dat becijferd. Ruime groei was er voor lokale kranten (13,4 procent), kabel-tv (15,6 procent), internet (15,7), nationale tv (15,3) en de Spaanstalige tv-netwerken (12,8).

De nummer-1 adverteerder blijft Procter & Gamble (+24,7 procent). DaimlerChrysler, Walt Disney Co., Johnson & Johnson en Sony Corp schroefden allen eveneens hun bestedingen flink op. General Motors (-0,3 procent) en Ford Motor (-1 procent) hebben minder besteed dan in 2002.

Bron:
Adformatie


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.