Online bureaus zetten guerrilla marketing in?

Online bureaus zetten guerrilla marketing in?

Richmedia2day

Na de guerrilla marketing campagne Offline Marketing Sucks van Daisycon (zie ook Marketing3), is het nu de beurt aan Easyconcepts. Het bureau lijkt afgelopen week te zijn gestart met richmedia-2day.com, een soort van online underground videonieuwsmagazine voor de rich media industrie. Who’s next?


Geplaatst in

Delen



Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Mwoah, het mag van mij wel iets meer / iets spannenders zijn dan een minisite in de lucht brengen. Clockwork lanceerde van de week ook al zo'n "makkelijke" campagne voor een dag zonder internet. Het is tegenwoordig al dermate standaard dat ik me afvraag of je nog wel van guerilla marketing kunt spreken.

    Geef mij maar liever zo'n sublieme actie als die van het Groningse bureau Wisdom, die sollicitanten betaalde voor een gesprek. Voor een hoeveelheid geld waar je net aan een personeelsadvertentie mee kunt plaatsen haalde het bedrijf elke ICT-nieuwssite, elk vakblad, elk dagblad en een hele bende actualiteitenprogramma's waaronder het 8-uur-journaal. Bovendien sprongen de vonken er elke keer opnieuw van af met teksten als "het gaat zó enorm goed met Wisdom, dat ..." Grandioos bedacht, en zonder meer kandidaat voor de komende editie van de Magneten.

    geplaatst op
  • En vergeet ook niet het werk van de Mortierbrigade in Belgie. Ken ze ook pas sinds vanavond maar ben nu al een fan ;-)

    geplaatst op
  • Ze hadden trouwens ook beter ofwel een iets hogere geluidskwaliteit, ofwel een iets beter verstaanbare presentator mogen kiezen. Ik vind dit meer anti-reclame.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.