Online advertising VS stijgt met 26 procent

Online advertising VS stijgt met 26 procent

Het bedrag aan reclame via internet in de Verenigde Staten in het afgelopen kwartaal vertoonde een stijging met 26 procent, vergeleken met hetzelfde kwartaal een jaar eerder. Het kwam daarmee op 2,8 miljard dollar, zegt het Interactive Advertising Bureau (IAB) in New York, op basis van onderzoek van PricewaterhouseCoopers (via: Planet).


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.