Online advertising resultaten 2002

Online advertising resultaten 2002

Online advertising results for the year 2002 clearly reflect the differences that still exist between the European advertisers. Italy, Germany, United Kingdom, Spain and France have kept the lead over the other studied countries, in terms of number of advertisers and banners displayed.

Bron:
http://www.lemonad.com/study/pdf/bilan2002.pdf


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.