Online advertising in de media mix

Online advertising in de media mix

Online advertising neemt een steeds belangrijkere rol in de media mix van traditionele adverteerders. Volgens Nielsen//NetRatings besteden top adverteerders tussen 2-15% van het marketing budget aan online advertising.

Bron:
http://cyberatlas.internet.com/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Het aandeel van de top-100 grootste Amerikaanse adverteerders in de onlinebestedingen is in twee jaar tijd verdubbeld tot 30 procent. Dat blijkt uit cijfers van Nielsen Netratings, meldt DM News. Tot de stijgers horen AOL Time Warner dat zijn online-reclamebudget sinds 2001 met 28 procent zag stijgen; Microsoft (+9 pct), Ford (+34 pct) en Disney (+28 pct).

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.