Online Dialogue Days: Stel je vraag aan conversie-eindbaas Tim Ash
Tim Ash komt op 11 september naar Nederland. De auteur van de internationale bestseller 'Landing Page Optimization', de CEO van conversieoptimalisatie bureau Sitetuners en de organisator van de vermaarde Conversion Conference, komt voor het eerst naar de lage landen. Als Online Dialogue halen we Ash als één van de keynotes naar onze 5-jarige verjaardag. Marketingfacts gaat hem interviewen. Maar niet zonder jullie hulp. Wat zou jij willen vragen aan Tim Ash?
Voor de weinigen die Tim Ash niet kennen: al sinds de jaren ’90 is Tim actief op het gebied van conversie-optimalisatie. Je mag het daarom gerust één van de pioniers op dit gebied noemen.
Voor Tim is conversie-optimalisatie eenvoudig: hij zet de gebruiker graag centraal en zet graag persuasion in bij het optimaliseren van de klantdialoog. De klant begrijpen dat is waar het hem om gaat. Of zoals Tim het in een eerder interview zei op Usertesting.com: “We go into a business and operate as 'the voice of their visitors'. We advocate for them, because so often they’ve been lost in the shuffle. We try to correct that.”
Bedrijven als Google, Expedia, Facebook, American Expres en Nestle hebben al geproifiteerd van zijn kennis.
En nu is het jullie kans
Uiteraard door hem op 11 september zelf te aanschouwen op de Online Dialogue Days, maar lezen op Marketingfacts is ook een optie.
Marketingsfacts heeft deze week namelijk een interview met Tim Ash.
We gaan hem vragen hoe hij tegen conversieoptimalisatie aankijkt. En wat hij als Amerikaan voor verschillen op het gebied van conversieoptimalisatie ziet tussen Europa en Amerika?
Wat zou jij hem willen vragen? De meest originele en/of scherpzinnige vraag wordt beloond met de bestseller Landing Page Optimization van Tim Ash.
Heeft er nou echt niemand een vraag voor Tim? Als je de vraag niet in het openbaar wilt stellen, mag dat ook wel via mail 🙂 Info@onlinedialogue.nl
Jewel hoor: hoe weet je of je een learning uit een geslaagde test mag meenemen/extrapoleren naar andere test? In principe mag je nl juist geen aannames doen, maar hoe verhoog je je algemene kennisniveau dan?
Dank je Tobias, goeie vraag!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!