Onderzoeksbureau stopt met pop-up methode om effectiviteit te verhogen

Onderzoeksbureau stopt met pop-up methode om effectiviteit te verhogen

Online marktonderzoeksbureau InsightExpress maakte deze week bekend te stoppen met het gebruik van de irritante pop-up in online onderzoeken. In plaats daarvan gaat men de zogenoemde AdInvite gebruiken. Een rich-media applicatie dat kan worden geintegreerd in de opmaak van websites. Doel is uiteraard om de effectiviteit van online marktonderzoek te verhogen (met name het werven van respondenten) (bron: mediapost.com).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.