Nuon scoort emailadressen

5 november 2005, 12:55

De Energie voor Oranje

Nuon is officieel sponsor van het Nederlands Elftal en dat zullen we de komende periode weten ook. Ze zijn alvast begonnen met het scoren van emailadressen via de actiesite energievoororanje.nl.

Vul je emailadres in en kijk of je 2 kaarten hebt gescoord voor de oefenwedstrijd Nederland tegen Italie. Uiteraard win je niets maar als je nog een paar emailadressen van vrienden invult dan kun je nog een keer spelen. Niets interactie, niets merkbeleving, gewoon plat zo veel mogelijk emailadressen binnenharken.

Met dank aan Maarten voor de tip 😉

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    VicKuP

    Dit is gewoon resultaatvoetbal. Want ondertussen loopt dit kansloze spel als een speer. Misschien dat we nog even moeten wachten wat Nuon met het vervolgtraject doet? Of zullen ze daar niet over nagedacht hebben?


    6 november 2005 om 08:34
    Marco Huiskes/Air-Events

    Air-Events in Deventer is gespecialiseerd in buitenreclame/luchtreclame.

    Speciaal voor de WK voetbal hebben wij inflatable voetballen en speciale Oranje Spandoeken.

    De Oranje Spandoeken zijn 3,0 x 0,8 meter en volledig digitaal geprint en Full-Colour !

    De prijs is 75,- euro excl. btw

    (+ verzendkosten 15 euro)

    Informeer nu naar de mogelijkheden!


    23 november 2005 om 13:39
    Piet Keijzer

    doe mij er maar een prijs voor 100 stuks


    21 december 2005 om 15:54
    Danny Huijbers

    Bij ons kun je spandoeken krijgen met je eigen opdruk voor die prijs.


    17 januari 2006 om 08:00

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!