Nominaties voor e-mail prijzen

5 september 2003, 09:12

E-mail uitingen van Audi, Microsoft, Planet, de Staatsloterij, makro en funda zijn genomineerd voor e-mail marketingprijzen.

Dit berichtte Adformatie online na een openbaarmaking door de organisatie van de verkiezing.

Dat is de organsiatie van het De Tweede Nationale E-mail Marketing Conferentie, te houden op 10 September 2003 in het Rosarium in Amsterdam.

De genomineerden voor de E-mail Marketing Award 2003:

– Audi A3 van Claritas Nederland.

– Microsoft the gatekeeper

– Planet Media Group van E-village

De genomineerden voor de E-mail Publishing Award 2003:

– Staatsloterij van .Bone

– Makro Nieuwsbrief van Rapid Sugar

– Funda nieuwsbrief van Rapid Sugar

Er waren veertig inzendingen voor de prijs. Het publiek en een jury kiezen de winnaars.

De jury bestaat uit:

Marc Borgers, co-auteur van ‘Succesvolle E-mail Marketing’

Martijn Nieuwenhuis van Dynamic Zone;

Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org;

Peter Joziasse van TPG Post.

In 2002 is de Pepsi Twist campagne van Bone Advertising bekroond met de Eerste Nationale E-mail Marketing Award.

RapidSugar sleepte met de ANWB-nieuwsbrief de Eerste Nationale E-mail Publishing Award in de wacht.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!