Nominaties voor e-mail prijzen

Nominaties voor e-mail prijzen

E-mail uitingen van Audi, Microsoft, Planet, de Staatsloterij, makro en funda zijn genomineerd voor e-mail marketingprijzen.

Dit berichtte Adformatie online na een openbaarmaking door de organisatie van de verkiezing.

Dat is de organsiatie van het De Tweede Nationale E-mail Marketing Conferentie, te houden op 10 September 2003 in het Rosarium in Amsterdam.

De genomineerden voor de E-mail Marketing Award 2003:
- Audi A3 van Claritas Nederland.
- Microsoft the gatekeeper
- Planet Media Group van E-village

De genomineerden voor de E-mail Publishing Award 2003:
- Staatsloterij van .Bone
- Makro Nieuwsbrief van Rapid Sugar
- Funda nieuwsbrief van Rapid Sugar

Er waren veertig inzendingen voor de prijs. Het publiek en een jury kiezen de winnaars.

De jury bestaat uit:
Marc Borgers, co-auteur van ‘Succesvolle E-mail Marketing’
Martijn Nieuwenhuis van Dynamic Zone;
Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org;
Peter Joziasse van TPG Post.

In 2002 is de Pepsi Twist campagne van Bone Advertising bekroond met de Eerste Nationale E-mail Marketing Award.

RapidSugar sleepte met de ANWB-nieuwsbrief de Eerste Nationale E-mail Publishing Award in de wacht.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.