Leer en ontdek alles over social media monitoring en webcare #ADV

16 juni 2014, 12:30

Laat je inspireren door 4 experts tijdens de NIMA Masterclass

Het monitoren van berichten op social media, blogs, fora en andere online bronnen is een steeds belangrijk aspect van online marketing. Je ziet als marketeer hoe klanten, influencers en anderen over je producten, diensten en je merk praten.

Monitoring is vandaag de dag noodzakelijk als het gaat om reputatiemanagement en het (online) uitvoeren van klantenservice. Daarnaast verschaft monitoring waardevolle inzichten die helpen nieuwe producten en diensten te ontwikkelen of bestaande te verbeteren.

Wat levert deze NIMA Masterclass op?

Vier sprekers met theoretische kennis en praktische ervaring inspireren en presenteren over toepassingen als marktonderzoek, merk- en campagnemonitoring, online klantenservice (webcare) en concurrentieanalyse. Via interactieve opdrachten wordt de strategische inzet van social media monitoring en webcare voor je eigen organisatie behandeld.

Schrijf je direct in!

Wie spreken er?

NIMA Masterclass

Tijdens deze NIMA Masterclass behandelen we diverse aspecten en toepassingen van social media monitoring en webcare, waarbij we de theorie combineren met praktische toepassing.

  • Datum: 12 september 2014
  • Locatie: Amsterdam Zuidoost
  • Aantal deelnemers: maximaal 30

PE-punten

Senior Marketing Professionals ontvangen 10 PE-punten voor het volgen van deze NIMA Masterclass.

Wat kost het?

Marketingfacts-lezers kunnen deelnemen tegen het gereduceerde tarief van € 395 (excl. BTW), inclusief lunch en aanvullende literatuur. Vermeld bij inschrijving de code “MFKORTING“.

Schrijf je direct online in voor NIMA master class social media monitoring en webcare

Laat je inspireren en informeren door 4 experts op gebied van social media monitoring op de NIMA Master Class over social media monitoring en webcare. Schrijf je direct in tegen gereduceerd tarief via de NIMA-website.

Inschrijven kan ook via een e-mail aan leden@nima.nl of bel direct 020-5039300.

Arne Keuning
Product Owner Digitaal bij Upstream

Arne Keuning helpt als Product Owner Digitaal bij het nemen van de juiste stappen in het digitale tijdperk, bij het opleiden en begeleiden van mensen bij het opdoen van digitale vaardigheden, bij de inzet van digitale middelen, bij de ontwikkeling van digitale toepassingen en bij digitaal klantcontact via bijv. (klant-)communities, webcare en digitaal toegankelijke websites. Als dagvoorzitter organiseerde en presenteerde hij o.a. het Social Service Congres. Tevens onderzocht en publiceerde hij "De stand van Webcare". Arne Keuning schreef daarnaast meerdere malen mee aan het Marketingfacts Jaarboek.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!