Nieuwe vorm van ad-targetting selecteert op gedrag

Nieuwe vorm van ad-targetting selecteert op gedrag
,

In een persbericht van Chitika Inc.  meldt het bedrijf te komen met een nieuwe vorm van contextual advertising waarbij selectie zowel op basis van content als op basis van gedrag is.

Chitika, Inc., a leading developer of on-demand contextual targeting services, announces the release of RealContext(SM), a real-time, scalable, content and behavior-based ad-targeting service. RealContext combines the strengths of both content and audiences’ interests to deliver highly targeted ads.

Unlike Google?s AdSense, RealContext’s innovative matching engine includes a feedback loop that actively monitors audiences’ behavior. In real-time, it adapts to the likes and dislikes of consumers to display content relevant ads that are also targeted to match their interests.

Chitika website


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.