Nieuwe sabotage-methode Google Adwords

Nieuwe sabotage-methode Google Adwords
,

Roodlicht maakt melding een nieuwe methode om Google Adwords te saboteren. Kwaadwillende adverteerders zijn in staat zijn advertentiecampagnes van concurrenten uit te schakelen zonder klikfraude toe te passen. Door de zoekmachine het idee te geven dat er uitermate veel gezocht wordt op specifieke trefwoorden, maar niet door te klikken op advertenties, kunnen advertenties worden gedeactiveerd. Google zet zoekwoorden met een lage doorklikratio namelijk automatisch uit.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.