Nieuwe richtlijnen rich media

Nieuwe richtlijnen rich media

De Interactive Advertising Bureau (IAB) is afgelopen week met nieuwe richtlijnen voor rich media naar buiten gekomen. Naast de nieuwe internationale standaardformaten is het vooral van groot belang dat de big three, zoals AOL, MSN en Yahoo! in de VS worden genoemd, zich naast 30 andere partijen hebben gecommitteerd aan de nieuwe richtlijnen.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.