Nieuwe richtlijnen IAB voor popup

Nieuwe richtlijnen IAB voor popup

De IAB (Interactive Advertising Bureau) heeft recent (29 april 2004) de nieuwe concept richtlijnen gepubliceerd voor popup’s en pop-under advertorials. De richtlijnen vind je hier.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Dat is plagiaat.... Hulde aan Poelmo!!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.