“Nieuwe” direct-responsservice

25 november 2003, 05:52

Aquanta Networks, British Telecom en InterAction Concepts hebben een automatisch direct responssysteem ontwikkeld. Consumenten kunnen reageren op een communicatie-uiting door een ‘Inpho+’-nummer te bellen. Vervolgens kunnen ze informatie per sms en e-mail ontvangen.

Volgens de initiatiefnemers speelt Inpho+ in op de nieuwe spam-wetgeving, aangezien het opt-in e-mailadressen genereert. ?Met Inpho+ heeft de marketeer een communicatietool in handen om de interruptiemarketinginspanningen te vertalen naar doelgerichte klantenwervende en -bindende activiteiten?, aldus InterAction.

Bron:

http://www.incentive-online.nl/

Update:

Het verbaasd me dat Incentive het een nieuwe service noemt, Adfoweb had in januari 2002 hierover al een artikel: Directe respons via Inpho+. Het InphoPlus-principe bestaat dan ook al een geruime tijd.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!