“Nieuwe” direct-responsservice

“Nieuwe” direct-responsservice

Aquanta Networks, British Telecom en InterAction Concepts hebben een automatisch direct responssysteem ontwikkeld. Consumenten kunnen reageren op een communicatie-uiting door een ‘Inpho+’-nummer te bellen. Vervolgens kunnen ze informatie per sms en e-mail ontvangen.

Volgens de initiatiefnemers speelt Inpho+ in op de nieuwe spam-wetgeving, aangezien het opt-in e-mailadressen genereert. ?Met Inpho+ heeft de marketeer een communicatietool in handen om de interruptiemarketinginspanningen te vertalen naar doelgerichte klantenwervende en -bindende activiteiten?, aldus InterAction.

Bron:
http://www.incentive-online.nl/

Update:
Het verbaasd me dat Incentive het een nieuwe service noemt, Adfoweb had in januari 2002 hierover al een artikel: Directe respons via Inpho+. Het InphoPlus-principe bestaat dan ook al een geruime tijd.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.