Nieuwe doelgroep aanboren? Alle lof voor Almhof

Een alternatieve Reclame Review

Nieuwe doelgroep aanboren? Alle lof voor Almhof

Almhof, volgens mij iets van yoghurt, zuivel, gezond enzo, is gestart met het aanboren van een nieuwe doelgroep. Na jaren aan de weg te hebben getimmerd bij de biologisch verantwoorde vrouw die voor haar gezin zorgt en hipsters die alles wat biologisch is aanbidden, gaan ze nu op zoek naar de man. De echte man. De man die met zijn vrienden, een kratje bier en bitterballen op de bank een spellingwedstrijd doet. Een man die volledig zijn concentratie kwijt is als er een schaars geklede dame voorbij komt. Een man zoals u en ik dus - tenzij u een dame bent. Voor wie het IQ direct daalt bij de aanwezigheid van vrouwelijk schoon.

 

En hoe bereik je deze doelgroep? Eigenlijk heel simpel. Blond meisje, Tiroler jurkje en een koe die zijn tong niet thuis kan houden. Mannen, laten we eerlijk zijn, wie wil er nu niet reïncarneren als een koe?


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Ik krijg er het 'Bakker Bart' gevoel bij, zelfde type meisje.

    geplaatst op
  • Almhof heeft de klepel horen luiden? Niet echt daverend, mijn inziens. Toevallig gisteren een presentatie van Dr. van der Hoog gezien over merk positionering. Zij claimen sinds kort de nieuwe categorie: Natuurlijke klasse. Veel interessanter, dan dit blonde Bakker-Bart meisje :-)

    geplaatst op
  • Voor mij werkt deze reklame. Als deze meid voorbij komt is al mijn concentratie voor haar. Ik heb zelfs onthouden dat het over Almhof gaat, bij de meeste andere reklames vergeet ik waarvoor geadverteerd wordt (bijv. bij "even Apeldoorn bellen" weet ik niet over welke verzekeringsmaatschappij het gaat).

    geplaatst op
  • Wat een walgelijk slechte reclame

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.