Je bekijkt een artikel van BBP
partner

Multilingual service succes voor e-commerce #adv

BBP
27 juli 2016, 11:00

Welke taal- en servicebeslissingen maak je om cross-border verkoop te stimuleren? Nederlandse webwinkels zullen in 2020 meer dan 5 miljard euro omzet behalen in het buitenland. We zien dat cross-border shoppen populair wordt: het afgelopen jaar is het aantal Europese consumenten dat diensten en/of producten buiten het eigen land kocht verdubbeld. Welke keuzes maak je nu als internationaal ondernemer? Wat zijn de waarnemingen? Hoe realiseer je groei in Europa? De whitepaper ‘e-commerce in het buitenland & multilingual klantcontact’ is bedoeld om je als ondernemer te helpen wanneer je stappen zet over de grens. Als internationaal klantcontact-serviceverlener brengen we waarnemingen in kaart en verhelderen we vraagstukken. We presenteren de nodige informatie om je onderneming sterker te kunnen maken en internationaal meer succes te behalen.

Download Whitepaper: Multilingual succes voor e-commerce

Wij zijn een onafhankelijk B2B-mediabedrijf en al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richten wij ons op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!